Zijn jullie een winkel?    
Wij zijn een webwinkel, maar hebben geen fysieke winkel. Wel kun je je bestelling ophalen in Ferwert (Frl). Geef tijdens het bestelproces aan dat je wilt 'betalen bij ophalen', er worden dan geen verzendkosten bij je bestelling gerekend.    
En omdat we geen winkel zijn met vaste openingstijden maken we graag een afspraak met jou wanneer je precies je bestelling wilt komt ophalen. Zo voorkomen we dat je onverhoopt voor de dichte deur staat.          
 
Hoe kan ik een product bestellen?    
Je kan een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de knop 'in mijn winkelwagen’. Het artikel wordt dan in je winkelwagen geplaatst. Je kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop 'verder winkelen' te klikken of je kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doe je door op ‘Verder naar afrekenen’ te klikken.    
        
Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?    
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. Je kunt je bestelling afronden zonder te registreren of maak een account bij ons aan. Met dit account kun je snel en eenvoudig bestellen. Zo hoef je bij een volgend bezoek niet opnieuw je gegevens in te voeren. Daarnaast spaar je ook nog eens voor korting als je een account aanmaakt bij ons; hoe leuk is dat;-)            

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?    
Als je online een bestelling plaatst bij ons ontvang je direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin vind je een overzicht van je bestelling.  
Mocht je geen bevestiging in je mail ontvangen, check je dan ook even je spambox?
         
Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, hoe doe ik dat?    
Dit kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.            

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?  
Ja, wij verzenden ook naar onze klanten in België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk (incl. Corsica), Groot Brittanië, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje en Zweden. Zie voor een overzicht van de verzendkosten op onze pagina 'Levering & verzendkosten'.           

Mijn artikel ziet er enigszins anders uit dan op de foto in de webwinkel.    
Het merendeel van de artikelen in onze webwinkel worden door ons zelf gemaakt. Zij zijn uniek en kunnen daardoor altijd iets afwijken van de foto's in onze webwinkel.            

Hoe werkt jullie spaarsysteem?    
Als je bij ons een account hebt spaar je automatisch bij elke aankoop bij Styl*Shop punten! Voor elke euro die je in onze webwinkel besteedt ontvang je 1 spaarpunt. Je krijgt spaarpunten op al onze producten; ook in combinatie met aanbiedingen! Eén spaarpunt is € 0,10 waard. Je gespaarde punten kun je vervolgens inwisselen voor korting op een volgende aankoop vanaf € 15,-. Als je een bestelling hebt geplaatst bij ons, krijg je in je bevestigingsmail een overzicht van de door jou gespaarde spaarpunten. Ons spaarpuntensysteem werkt in combinatie met je inloggegevens. Bewaar daarom je inloggegevens zorgvuldig. Mocht je je wachtwoord onverhoopt vergeten zijn, dan kan je altijd een nieuwe aanvragen. Je spaarpunten blijven behouden. Ben je je gebruikersnaam vergeten, dan dient je een nieuw account aan te maken. Je spaarpunten gaan hierbij helaas verloren.  
         
Is het noodzakelijk om me te registreren?    
Nee, je hoeft je niet te registreren om bij ons te winkelen.  
         
Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?    
Via ‘Inloggen’, rechtsboven op de pagina, kun je je accountgegevens wijzigen.  
         
Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuwe account aanmaken?    Nee, dat is niet nodig. Via ‘Inloggen’ kun je heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in je persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in o.a. je naam, e-mailadres of telefoonnummer.            

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?  
Als je je bestelling wilt afrekenen, kom je in het inlogscherm van de webwinkel. Je kunt je wachtwoord opvragen via ‘Wachtwoord vergeten? Klik hier’ onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: je dient hier het e-mailadres in te vullen dat je binnen je account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.